Friday, October 11, 2013

semangat angin baruuu...

assalamualaikum....
selamat pagi semuaaaaa....
malas nak tanya sihat ke tak...bukannya 
korang baca pn blog aku..hehehe
tibe2 sentap pulak..
cuty sem5 ni aku gigih pulak tak balik umah
 tapi bila fikir ..hmm..sedih pun ade..
semua org pelik aku tak balikkk..
ade sebab..and sebab tu biarla aku pendam sendiri
hehehehhehe
boleh pulak siap mimpi balik umah
,,adoi kuang ajaq mimpi..whhyyy..
(annoying pulak...)

tapi tak pe...

I just want to be ok, be ok, be ok
I just want to be ok today!!!!!!
lalalalalalla.....


tinggal satu sem je nak abis blajar..tapi aku plan sesuatu ..
sama ada thun aku grad bsama mereka atau 
thun depan aku just bawakkan bunga untuk kawan2 yg graduate..
so paham2 jela...hehehe..
bukan apa sekarang permintaan kerja tinggi ..syarikat2 mesty nak
pilih pekerja yg da best..
tapi tu rezeki masing2...=)
 hmmm...bila aku kenang balik  kenangan lalu.
ada masa aku naik 
ada masa aku turun..
 aku ada jugak wat jahat..
sebab itu result aku jatuh mdadak..
masa tu memang kesedihan aku rase sorang2..
rasa putus asa pun ada...give up ..
 time tu memang kena basuh ...brainwash dgn family
aku keep going slow2...
alhamdulillah ade peningkatan sikt sem4...apa2pon
family aku tetap support aku .... sebab itu aku rasa serba salah bila dapat 
result teruk ...jauh2 mereka anta aku belajr..
aku tak dapat nak beri yg terbaik buat mereka...
apa2pun aku takkan putus asa...
Family aku beri sokongan ....mak aku ckp 
org yg berjaya tak semestinya akan berjaya berterusan..
ada masa mereka jatuh...itu yg bangkit semangat semula..
 
InsyaAllah...aku manfaatkan cuty midterm ni sepenuhnyaaa..
hehhee..poyo je...ntah2 makan tido joooo..




ehem2...nak gtaw jap...
One step closerrrrr........
dah masuk langkah pertama ...
 


 




No comments:

Post a Comment