Thursday, April 28, 2011

PAPARAzZI di F7P5








mesti pelik kan...kenapa paparazzi plak..
.
haha...memang tak sangka ada jugak nak intip budak2 F7p5..
bahaya ni....pastu disebarkan gambar2 mereka kat
berita negara maupun luar negara...
walaubagaimanapun...paparazzi berjaya ditangkap
tetapi maklumat identiti paparazzi terpaksa dirahsiakan....

Terdapat beberapa bukti gambar yang berjaya diambil oleh paparazi itu=



gambar ini time last kelas sebelum study week...bersama cikgu ally

ANA : eh hp aku lagi canggih dari camera ko..tengok ni siap boleh basuh guna singki
ZATIE :hehe..dapat curi beg cikgu..hahaha(gelak seorg datin)
CIKGU ALLY : mano la beg aku ni...
SYAFIQ : Bila nak abis ni..bosan aku
FATIMAH :(monolg dalaman)ish mamat ni...agak2 lah nak melepas..
KHUZA : Salamon bertukar salman khan...




rose dgn umai sempat posing..pantang nampak camera


FIREOUT!!!!!!!


sian dorang ni...tak taw camera kat mane....




awek2 cool di F7P5


hehehe..padan muka ..kena denda...lalala

Bersama professor2...


peerghhh awek purple!!!




Pihak media telah menemuramah salah seorang wakil dari p5 untuk memberi
komen tentang gambar2 tersebut yang dikatakan isu hangat ..hot and spicy..

ANA a.k.a bukan nama sebenar =(yang sedang memakan coki2)peerrrghhh....biar betul..okay2 saya ingin menjelaskan memang itu gambar2 kami..
kami bukannya artis tapi kami cuma mahu tingkatkan prestasi
kurangkan kontroversi....tapi cute jugak saya dalam gambar ni.
tolong copy dalam pendrive saya..nak photoscape...=p



*celoteh ni hanya gurauan semata2..jgn terasa..yer..saje nak perasan jap malam2 ni*


No comments:

Post a Comment